top of page
  • תמונת הסופר/תליאת לב-שלם

הטמעת טקסט חופשי של המשיב, בגוף שאלה אחרת

באחד הפוסטים הקודמים היראתי כיצד משתמשים בנתונים מוטמעים- embedded data- ולוקחים תשובה שהמשיב ענה ומשלבים אותה בתוך שאלה אחרת. במקרה ההוא התיחסתי למצב שבו אנחנו לוקחים תשובה סגורה- לדוגמא- המשיב התבקש לבחור מה החטיף האהוב עליו מתוך רשימה של חטיפים אפשריים, ובשאלות ההמשך אנחנו נציג את התשובה שהוא בחר ונבקש ממנו התיחסות אליה. לפעמים אנחנו נרצה לקחת את התשובה של המשיב , במילים שלו ולשלב אותה או לבקש ממנו להתיחס אליה בשאלות שלנו. השימוש השכיח ביותר הוא שימוש בשם פרטי של המשיב לצורך יצירת תחושה אישית יותר במילוי השאלון , אך יכולות להיות עוד אפשרויות שימוש רבות. בדוגמא הבאה שאלנו בשאלה פתוחה את המשיב למצב רוחו

ולאחר מכן התיחסנו בשאלות הבאות לתשובה שלו, כשהיא מצוטטת במלואה (כמובן שאם ישאיר אותה ריקה, או יכתוב טקסט חסר הגיון- זה יופיע ככה בשאלה עצמה) כך זה יראה בבניית השאלון:


כאשר בשאלה השניה אנחנו נבחר את האפשרות של rich content editor

ובמקום שבו נרצה להטמיע את התשובה מהשאלה הקודמת נבחר את הסימן השמאלי העליון (מודגש בצהוב)



חשוב- נבחר ב Piped text וממנו נבחר אתת התפריט של פריטי השאלה, נגיע לשאלה עצמה (יופיעו כל השאלות בשאלון) ובה נבחר את האפשרות המודגשת בצהוב (קצת מבלבל, כי זה למעשה הטקסט של השאלה ואנחנו רוצים את התשובה, אבל זה עובד)





בטקסט של השאלה יוטמע קוד קצר. חשוב לשים לב שהוא ממוקם בדיוק במקום בטקסט שבו נרצה שיופיע (אם השאלה שלנו בשפה העברית, זה קצת מאתגר)

לאחר הרצה של הסקר זה יראה ככה:






חשוב לשים לב שצריך מעבר בלוק בין השאלה לתשובה, כלומר כל אחת מהן צריכה להופיע בבלוק שונה.


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page